25 de nov. 2009

Gimnasia de la bona (Gimnasia de la buena)

uni-ball eye i caran d'ache sobre paper, unes floretes que vaig regalar a la meua esposa per maca...
uni-ball-eye y caran d'ache sobre papel, unas florecicas que le regalé a mi esposa por guapa...
No estic especialment satisfet d'aquest dibuix, malgrat m'hi sembli (aparentment) - encara que l'original és molt més bó que no pas l'escanejat, cosa que mai entendré- però bé és un modest autorretrat...
No estoy especialmente satisfecho con éste dibujo, a pesar de que me parezca (aparentemente)- el dibujo original es mucho más bueno que el escaneado, cosa difícil de entender-, pero bueno es un modesto autorretrato...

2 comentaris:

Elisabet ha dit...

gràcies pel comentari de la samarreta, m'alegra que t'agradi!

Genials els últims dibuixos que has penjat, son fets amb tinta xinesa?
A mi aquest autorretrat m'agrada molt, pero estic d'acord en que al escannejar un dibuix o fotografiar una pintura perd qualitat...

davman ha dit...

Hoooola Elisabet,
la tinta xinesa m'encanta, però últimament estic mandrós o potser escàs d'energies, els he fet amb un "punta fina" magnífic que es diu uniball-eye de la casa Mitsubishi pencil (suposo que són els mateixos dels cotxes)